Пенсійний фонд нагадує: більшість питань можна вирішити онлайн
Головне управління Фонду на Черкащині інформує, що ви можете вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
- подати заяву для автоматичного призначення пенсії;
- отримати довідки з QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, про розмір пенсії, про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»), розраховані автоматично за даними персоніфікованого обліку з 1998 року;
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення чи пропозицію;
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії, сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Для вирішення індивідуальних питань пропонуємо телефонувати за номерами «гарячих ліній» Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області:
0 800 504 801 – для цивільних пенсіонерів (безкоштовно);
(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.
Відділ обслуговування громадян № 7
(сервісний центр)
Головного управління Пенсійного фонду
країни в Черкаській області