Березняківська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Пенсії в смартфоні

Дата: 09.09.2021 09:41
Кількість переглядів: 306

Фото без описуНині смартфони мають більшість українців. За їх допомогою ми не тільки підтримуємо зв’язок, а й спілкуємося в соцмережах, купуємо, відпочиваємо. Також за допомогою смартфона можна  контактувати з органами влади, зокрема з Пенсійним фондом.  Хоча застосунок Пенсійного фонду для смартфонів і планшетів існує давно, багато громадян досі не знає, як ним користуватися. А дарма, адже програма дає змогу побачити й зробити чимало корисного.

 Отже, що вміє застосунок Пенсійного фонду? 

 Не  виходячи з дому ви зможете:

  • подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, зокрема анкету-заяву на “Автоматичне призначення пенсії”, що передбачає подання документів для призначення пенсії тільки в електронному вигляді;
  •  подати запит для внесення змін до пенсійної справи;
  • отримати й завантажити на мобільний пристрій електронні документи з реєстру  застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового

державного соціального страхування, доступні в особистому кабінеті;

  • переглянути дані з Реєстру застрахованих осіб

 (анкетні дані, надану роботодавцем (страхувальником) інформацію про заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж) і з електронної пенсійної справи, якщо ви пенсіонер.

  • одержувати й переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України, відстежувати стан опрацювання звернень до Пенсійного фонду України.

Водночас за допомогою застосунку можна отримати електронні документи:

  • витяг із Реєстру застрахованих осіб;
  • повідомлення про відкриття персональної електронної облікової картки;
  • довідку про нараховану заробітну плату;
  • довідку про особливі умови праці;
  • довідку про доходи пенсіонера;
  • довідку про трудовий та страховий стаж;
  • індивідуальні відомості  за формою ОК-5, ОК-7 тощо.

 

Як зайти :

Потрапити до особистого кабінету ви можете, використовуючи:

  • Ключ кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – тоді доступний повний набір можливостей мобільного застосунку;
  • Попередню реєстрацію на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – у такому разі дані користувача знеособлюються;
  • Засоби інтегрованої системи електронної ідентифікації (GoviD) з використанням технологій ВankID та MobileID.

 

          Щоб мати абсолютну свободу в діях у своєму кабінеті й стати власником е-підпису, тобто КЕП, потрібно звернутись до будь-якого кваліфікованого надавача електрон-них довірчих послуг:

  • заповнити реєстраційну  форму;
  • подати паспортні дані;
  • подати реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • також вам будуть потрібні додаткові документи, які визначає надавач відповідно до його регламенту.

Перелік надавачів КЕП доволі масштабний. Серед найпопулярніших ПриватБанк, Ощадбанк, Інформаційно-довідковий департамент ДПС, Державна казначейська служба України тощо.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь